SOMMARLOV

Nu har vi då alltså SOMMARLOV! Jag har inte kopplat riktigt att et är sommarlov än..
Kvällen igår var riktigt lyckad. Förfest hos Kristin med snygga ligan. Senare drog vi oss till Färjestaden där Lillen hade fest, riktigt härlig fest med mycket folk. En sen kväll natt som slutade med att jag tappat två remmar på mina skor :( inte en aning vart dom kan vara ju.  Kom hem strax innan tre och då somade jag gott ;)
Hoppas alla hade en trevlig kväll. Nu hoppas vi på en galen och rolig sommar ;)

Legat på soffan hela dagen och följt försnacket innan bröllopet och typ kollat tills nu, finns säkert bättre på tvn men har bara blivit så ;)
Ikvälll kommer Tillsan hit så ska vi kolla film och chilla.
Pusselipusss :*




Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0