MIDSOMMARAFTON

jaha då var ennu en "högtid" här ;)
Dagen börjar med jobb, och jag är pigg som en mört? ... Drack lite kaffe igår och har fan inte sovit ngt alls inatt. somnade runt ett vaknade halv fyra och somnade lite då och å fram till halv fem sen har jag vart klarvaken och kollat tv och vart ute med Wilma och käkat frukost. Säger då det, aldrig mer kaffe efter klockan ... 6?
Nu har jag iaf gjort mig lite midsommarfin inför jobbdagen. Vi har fått yttligare en färg på arbetskläderna, så inviger nya klänningen idag ;) En söt liten blomma i håret också. hehe.

Ikväll blir det fesligheter då, sågott som allt är väl fixat? tältet är uppe och poolen och det är fixat. Här ska allt bli fest ikväll!






nu har jag bråttom, ciaoo
btw, känner mig lite som en sjuksköterska?
PUSSS

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0