grymt bra helg?

GRATTIS MILLAN OCH MANDA TILL ERA KÖRKORT! <3

tjoheej, då var det fredag igen och det känns för underbart!
Igår var det en riktigt chill skodag som alla andra nu :) Tog min egna lilla sovmorgon för att jag verkligen inte orkade gå upp. Men missade ju typ inget iaf, så det var ju bra :) tandläkaren efter skolan och det gick ju också bra, ses om ett år igen sa han.. Så det var ju bra det med ;)
Sovmorgon idag också, sovit en timma extra hela veckan, det gilllaaaaaaaaaas! as slapp skoldag, sen sa vi att vi skulle kolla student men drog in till stan och kom hem lite tidigare än vad vi skulle idag med. Fick med mig lite smått hem idag också. Två busters, två linnean, en tröja, nagellack, puder och så var det inget mer.
Den här och förra veckan har jag köpt fan allt möjligt, pengarna börjar försvinna typ.
ikväll kommer världens bästa tjejer hit, Sofie och Linnea <3 Längesen vi gjorde något bara vi fyra tillsammans, så det ska bli mysigt. Tilda och jag har precis gjort iordning maten och lite.
Imorgon blir det BJÖRKET, som vi har längtat nu :D haha det låter inte alls kul ju men det är sjukt kul och det blir vad man gör det till som allt annat :S

långt inlägg, grattis till er som orkade läsa!


Pusssssssss, ha en trevlig helg

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0