goodie

jaha det var ju bra uppdatering på den här bloggen :)
I lördags var det ju då björket, en trevlig och bra kväll ;)
I söndags?
måndags, inga lektioner typ så var hemma och bara chillade i det fina vädret? ;)
tisdags, var i skolan en timma typ på morgonen och gjorde ett prov som skulle vart gjort för tio veckor sen ;) Sen var det hem och fixa lite sen iväg till stan igen och fira lite studenter :) Sen hemm till Tilli på studentskiva, sen blev det lite förfest och så där sen drog vi oss in till stan. Skulle in på Vallen men jag kyckades inte komma in på något av mina tre knep ;) Så fick sälja min biljett tilll någon som kunde komma in ;)
Onsdag, studentfirande på Kagg sen studentskiva hos Mange, trevligt och full kille det där ;)
idag, inget i skolan idag heller typ. Man kan säga att jag har så gott som sommarlov redan nu :D
Ska in och ha avslutningt imorgon med klassen, det är allt ;) sen ska jag ner till skansen skolan och hänga på lite blommor elelr ngt.
Imorgon blir det partyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
pussshaj, ska leta rätt på min hund nu

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0