bingo

återigen en ledig dag ;) men imorgon blir det jobb..
Var meningen att jag skulle dra på "poolparty" idag men jag bara orkade inte. Så det blev inget med det. Hade vart kul att träffa tjejerna, men det kommer fler chanser :)
Ikväll ska Jag ,Tilda, Millan, Anders och Pontus på kärrigbingo ;) (Bilbingo) Hör och häpna!
Senast jag gjorde det var väl tre år sedan eller något, hah men det är fan roligt. Hoppas bara vi får tuta!
Så ikväll rullar vi in på travet i kalmar med vår fikakorg och är bingo-sugna. (I tidningen stod det att det var 17000 i jackpot :O Det hade väl inte varit fel?! )

Imrogon är det ju som sagt jobb och på fredag ska jag vara med mina älsklingstjejer Linnea och Sofie <3 Och på tisdag lutar det åt en tripp till härliga Göteborg med Fransson ;)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0