9 days left

jag gillar dom här dagarna, i really do. Tog halv ett bussen hem idag också :) Skulle byta en klänning som jag köpte igår. Men den kom med hem igen, den jag köpte igår var förstor så skulle byta   till 34, men den satt åt för mycket upptill. Så ska bara sy in 36an. Den var så härlig färg på och i siden så ville så gärna ha den ju ;) Köpte även med mig tre snygga armband som är superfina nu till sommaren :)
På tal om sommaren... vilket väder det är idag! Sitter ute i solen nu och ska satsa på att bli lite brownie igen ;) I helgen ska det ju vara super väder men jobbar ju förstås... Skulle vara skönt med någon ledig helg nu känner jag..
Det bästa med dagen nudå... HÄMTA VALPEN SENARE IDAG :D
Tilda har fått damp här hemma för ingen vill att hunden ska heta så som hon vill... Utbrott på hög level.
Jag och mamma kämpar fortfarande för Selma ;)
Pusssss
no party tonight btw

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0