23 juni

Vaknade inte särskillt tidigt idag och det var skönt för jag har börjat få sömnproblem... vilket jag får varje lov. Brukar vända på dygnet och somna lååångt in på natten. ajajaj.
Låg i solen drygt en timma på förmiddagen sen skulle jag vidare till stan. Skulle göra den där synkontrollen till trafikverket nu innan jobbet drar igång nu tänkte jag. Har inte så mkt tid för stan i sommar.. Men självklart hade ingen sagt till mig att man skulle ta med ngt jävla papper in! Så åkte typ in i onödan! (Fast ändå inte för hittade lite kläder som vanligt..) Nu tänker jag inte åka in frivilligt och göra de där jävla testet. Utan nu ska mamma eller pappa åka med mig in för att det är deras fel! (sur lizette just nu)
Midsommar kommer efter mycket om och men att vara in our place. I hate it! fett lack på klinth! :@
bläää säger jag bara!

bye losers


de kan han ha!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0