22 juni

skyller på att det är sommarlov...
I söndags kväll var vi ett gäng nere vid Tillis sjöstuga här på Östra sidan, blev en riktigt mysig kväll. Lite bilder därifrån här under :)
Igår var det jobb, klockan åtta hade vi möte sen när vi var klara så skulle jag jobba. Drog hem strax innan två för jag mådde piss! Svimfärdig, kallsvettades, ont i magen och spyfärdig. Inte roligt det där. Kom hem och la mig i sängen direkt och deckade i fyra timmar. Skönt det.
På kvällen hängde jag och Tilda hos Nilsson's, kollade lotta på liseberg och hade allsång med Kajsas och Anders.
Nu när jag väl är ledig mycket den här veckan tycker jag fan att solen kan ta och komma fram lite. Vill inte se ut som ett lik hela sommaren förfan!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0