2 JUNI

reklamveckan är fortfarande i full gång, har fått endel gjort idag men ligger bra till så slutade vid tolv idag, imorgon blir det grovjobb :) Tog halv ett bussen hem, kom hem och somnade på soffan. Sen var det dags att åka in till stan igen, handledarkursen för körkort... Gick endå snabbare än vad jag trodde :)
nu har jag legat i sängen kollat sex and the city och kollat igenom min dator. Hittade den är otroligt härliga mappen från "återträffen", vilken trevlig (jävlig) kväll ;) haha. lovade mig själv att inte dricka fören till midsommar... Men jag har klarat av det ett par gånger nu innan midsommar. På att imorgon igen? det är frågan... Aningen blir det Bistro eller vara hemma och gosa med lilla Selma som kommer hem imorgon :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0