like this before

SSG-festen i lördags var lyckad ;)
Förfest här med damlaget, körde lite lekar och spelade lite volleyboll och grillade och disskuterade lite inför kommande säsong :) trevligt var det iaf. Sen så cyklade vi bort till Björket, och jag tror aldrig det har varit så jobbigt att cykla, skjusade manda och cyklade som en jävla galning för att komma ifatt dom andra, men det gjorde vi inte iaf :) (lite bilder från kvällen kommer nog)
Söndag var det jobb så blev ganska lugnt i lördags iaf. Sjuuuukt mycket folk på jobbet, mest hittils. På kvällen var Millan och Manda här så kollade vi lite film och lite så.
Något jag bara måste säga... Sov i mammas och pappas säng med Wilma inatt, när vi skulle sova la hon huvudet och tassen på min arm och somnade, och sen idag när jag vaknade låg hon med huvudet på min kudde. Världens gosigaste och bästa vovve! hehe och nu har börjat få lång päls så hon kan ha toffsar på huvudet, finisen :*

Ikväll ska vi över till Färjestaden och kolla på herrlaget när dom spelar öm, hoppas på vinst ju! ;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0