juli 9

stranden? nae. Tråkigt att et ska vara dåligt väder när jag är ledig! Räkna med att jag kommer vara vit efter sommaren!
Blev väckt av mamma som bokat tid för spruta idag. Så ska snart iväg och fixa det. Sen efter det ska vi nog åka en runda till mormor.
Ikväll har jag hört att det rycktas som invigning och festligheter? hmm får väl se.
Ha en bra och trevlig fredag allesammans :)
pusss

Ja men fredag blev lite ändrade planer med om man säger så. Åkte ner och tog den där sprutan. Lite ont gjorde det allt... Sen drog jag till Möllstorp där Linnea och Kristin var. En härlig, mysig och solig dag :)
Sen drog Kristin till jobbet och Linnea och jag iväg på äventyr. Ett tag befann vi oss under ölandsbron och 1 h senare på... jag vet inte vad? Sen befann vi oss iaf vid hamnen med en varsinn pommes. we like!
Ikväll blir det inga festligheter? hmm. Kanske blir en myskväll med Svante och Rommis istället, vi får väl se :)

och bläää! Sett en 70+ gammal balle och röv idag på stranden :S

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0