jihaaa

jaha bilbingo.. ingen vinst blev det ;)
vart dålig med uppdateringen för har jobbat några dagar nu och jag har haft bättre saker för mig än att sitta vid datorn :) Igår var det fest, fyfan vilken fest... Först satt vi lite hos Jacob sen drog vi vidare till Gunnar. Vid tiotiden åkte vi in till stan, Malin och Filippa hade fest. Mycket trevligt :) Mamma kom och hämtade mig sen åkte vi bort till Björket en runda. Eller mamma skulle hämta en grej så jag hann gå in där också en liten snabbis ;)
Sen raka vägen mot sängen? trodde jag.. Är det möjligt att någon annan levt i min kropp inatt? jag vet inte men jag tror fan det. Inget minne av vad som hände så kan inte varit jag.
hah aja, en bra kväll som inte slutade allt för bra för min del kan man väl säga..
Idag har det vart en dag på stranden, hääärligt :) När jag kom hem bäddade jag ute på gräsmattan och la mig och slumrade till lite. hääärligt det med :)
Ikväll kanske det blir att åka till Borgholm och sitta utanför slottsruinen och ha det trevligt med lite trevliga människor :)
varför går det inte ladda upp bilder? :S

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0