DET BÄSTA!

Jag lever och jag har gjort något som var så sjukt jävla häftigt! Det var lätt värt pengarna och jag skulle till och med kunna göra om det ;) Jag trodde vi skulle falla från 2000 meter men det var 3000 meter, ganska stor skillnad faktiskt ;) jag blev själv förvånad över att jag inte var nervös! den ända gången jag var lite nervös var när dom öppnade upp planet och jag lutade mig fram och kollade ner. Men sen avr det bara en sjukt härlig känsla! mhhhh, kollat filmen flera gånger nu, Kommer somna gott inatt ;) "jag ska hoppa fallskärm innan jag dör" har jag alltid sagt, men nu har jag gjort det och ska göra massa annat innan jag dör också ;)
fin mössa ju!
efter jag landat, kunde inte bara sluta skratta ;) grymt!
landning
pusselipuss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0