5 Juli

igårkväll blev det inte borgholm. Vi åkte över till färjestaden istället och skulle ta oss ett dopp och en glass. Blev bara John och Vicke som badade tillslut :) men en mysig sommarkväll blev det iaf :) Väcktes klockan sex idag av en pigg lillebror som skulle åka till Kolmården.
idag blev det en dag på lökenäs strand med Manda, Tilli, Jennie, Emelie och Louise. En trevlig och härlig dag. Känner mig som en tomat i ansiktet idag också... fint ju.
Nu när jag kom hem så var det ingen hund som kom och mötte mig? inte heller någon som skällde? Smulan hade dragit med Wilma på jävelskap... Kanske inte riktigt men jag hittade dom på baksidan dom busarna. Där dom inte får vara men dom hade smitit ;)
Nu ska jag nog laga mig lite mat sen ikväll ska jag ringa till fallskärmsklubben!!! imorogn drar jag och Tillsan till älskade Göteborg!

pusssochej

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0