2010-07-24

Böda onsdag-torsdag, det var härligt :)
Fredagen spenderade jag från 10-19 på Gårdby Café och Lanthandel. Därefter spenderade jag kvällen i Norra Näsby med lite glatta människor.
Lördagen spenderade jag från 9-18 på Gårdby Café och Lanthandel, därefter ensam hemma med två hundar. Roade mig med att kolla tv nyss och knyta små söta rosetter på mina vovvar. Nu däremot är jag livrädd för något nere knarrar hela tiden(!) :( När Vicke var hemma en stund lät det inget men när han hade åkt började de igen :( asså sjukt läskigt och jag vågar inte gå ner! det är ett spöke ju. Sitter med telefonen i handen hela tiden nu.. Kajsa och Tilda vägrar komma hit och jag vill inte lämmna stackars hundarna här själva! skulle kunna börja lipa för jag är så jävla rädd!
(vågar inte ens gå ner och kissaaaaaaa!)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0