11 juli

fest hos sisse (kristin) igår, kul att träffa alla igen nu när man inte ses så oftaa :) Lugn kväll för skulle upp och jobba plus att jag körde hem. sög.
Idag har jag iaf bakat typ halva dagen. En jädra massa kakor blev det ;)
Ikväll blir det nog att sova tidigt.
Åker upp till Köpingsvik imorgon bitti med härliga brudar, blir en dag på stranden där :)
Och klockan 18.00 åker jag upp med ett mini flygplan från Borglanda och ett tag senare slänger jag mig ut från det och faller ca 200 km/h rakt ner!  haha fatta inte vad jag gett mig in på? Tro det eller ej men än är jag faktiskt inte nervös. Kommer väl imorgon kanske! ;) huhu.
Kommer slänga in ett gäng bilder imorgon eller på tisdag  :) (om fallskärmen inte sviker, skoja ba)
pussselipusss :)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0