on my way

wiho, är inte i skolan idag pga snön :D är typ insnöade. eller vart inatt iaf ;) Pappa ropade idag på morgonen och frågade om jag skulle till skolan men nej det skulle jag inte. hade redan stängt av klockan för att somna om ;) Men sen stunden efter vaknade jag av att det var sång på nedervåningen. mamma, pappa och jonis och tilli sjöng för vicke :) fråga mig inte varför inte jaf var där? Storebror fyller 18 år idag, så ikväll blir det kalas och match :) Möter kalmar ibk, hoppas på storvinst. Men städat mitt rum nu lite efter att ha haft en nattgäst i ca en vecka ;) lillebrorsan har sovit på min soffa i en vecka nu och längre lär det bli. Han säger att han flyttat upp på mitt rum? :P Inatt sker något jävligt kul :D berättar imorgon vad detta innebar :D
ha en bra dag :)
smått avis för han är snart klar med körkortet så fick han en bil av morfar idag :( vill med vara 18!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0