myskväll

okej kan börja med att gammelmormor inte har dropp längre.... dåligt idag igen :( Men träningen nu ikväll iaf var kul, vi var många så riktigt gutt att spela. Mindre gutt att benhinnsinflamationen har blivit värre... om det nu är det jag har, men borde vara de. men gjorde dö ont idag! är ju mitt uppe i säsongen så jag vill inte vila heller även om jag borde göra de nu. Men nu sitter jag iaf uppe i min soffa med en god fruktsallad :* Kollar lite på handbolls em nu, vilket jag inte tycker är intressant alls :) men väntar på paradise hotel nu :)  Tilda kommer upp och gör mig lite sällskap till de, så blir det gottgott som vi köpt idag ;) hihi

God kväll :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0