jag är så sjukt förbannad!

fyfan vilka svin det finns! Att vara så fruktansvärt naiv och dum i huvudet, du är den värsta!. Och hoppas verkligen inte det finns fler. För du är en människa som man verkligen får hata. Hata är starkt ord men jag säger det från hjärtat och menar de! usch! Bete dig som en människa och ha lite hjärta för helvete.    ahh, är så fruktansvärt arg som man kanske märkt.... blääää!
go dag i skolan iaf. prov imorgon och det känns inte så gutt, antikens grekland, wihooo. Skulle pluggat idag, men mamma gav mig och tilda ngn hemsida där man kunde göra egna fotoalbum och skicka efter. Så nu har jar suttit med det i fem timmar och klistrat ihop mitt egna lilla album. ajabaja lizette! borde fan ha pluggat :( skippade träningen för plugg, men blev aldrig ngt. Ska kolla igenom det lite nu innan jag somnar. (synd att man inte kunde göra som i skansen när vi hade christer, (smuggla provet, schh!)
nattinatti

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0