I wish that you where here with me

okejokej, drog till soffis efter skolan och degade lite. Sen hem, och haft ont i ryggen idag så satte mig i massagestolen när jag kom hem. Och där gjorde även min syning mig sällskap ;) hehe tant som sagt. Men nu börjar det lika något iaf (y) Men sen kom mamma hem med lite bättre nyheter. Dom har satt igång droppet på gammelmormor igen :))))) Det kommer aldrig bli bra igen men hon mådde bättre idag. Hon har vart riktigt dålig i helgen så en förbättrning gjorde att dom satte igång droppet igen. åtmninstonde till imorgon. Men blev lite gladare av den nyheten iaf, så jag tog tag i mig själv och började göra om och städa på mitt rum. Nu är det fintfint och fett chill:) Gjorde mig nyss en fruktsallad och satte mig i min soffa här med datorn och tv.n, me like :) Me like inte vårt nya schema som börjar nästa vecka :@ bläääää!
baj

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0