I can't belive how things can change so fast

allt har gått så fruktansvärt fort nu...
Sist jag träffade dig var allt som vanligt, vi kramades, pratade du höll mig i handen och frågade mig saker.
Tanken fanns inte att det kunde vara sista gången jag satt där med dig på det viset.
Idag känns det som man borde tagit vara på tiden mer, när jag vet att den aldrig kommer igen.
När jag såg dig idag ville jag bara gråta men ändå inte, även att du inte såg mig hade det varit fel.
Det var inte du som låg där på sängen, det såg inte alls ut som du.
Du kan inte se oss men du vet att vi är där och du hör oss hela tiden. 
Jag kommer aldrig att glömma kontakten jag fick med dig idag.
När du sökte min hand och kramade om den hårt, du var så närvarande men du såg mig inte.
Att veta att det inte kan bli som förut gör det så fruktansvärt jobbigt.
Kontakten som vi har nu är endast handtryckningar men också känslor.
Nu kan jag inte sluta gråta för jag vet att jag aldrig kommer få chansen mer att sitta och bara vara med dig.
Du är vår gammelmormor men alltid vart som en mormor för oss.
Älskade mormor du är värd det bästa.
VI älskar dig!

Snälla kom tillbaka :''''''(

Kommentarer♥
Postat av: sofie c

<33

2010-01-15 @ 23:19:12
URL: http://sofieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0