God, how I miss you

jobbadag... jobbade för första gången själv idag, men det gick faktiskt bra.
Det jag varit mest rädd över är att vara där ensam. Eftersom det är så gammalt så är jag livrädd för att det spökar. Men inte vart själv så speciellt mkt. Har vart folk där hela tiden som tur är :)
Men nu gör jag inte så mkt, är helt slut så bäddat ner mig i sängen ett litet tag nu :) lär somna?....
men pontus skrev just sms och undrade vad som händer ikväll. frågan är om jag orkar göra ngt. imorgon blir det först att åka in till gittan på sjukhuset <3 sen på eftermiddagen blir det att spela match mot fibf :) KOM OCH TITTA, 17.00 FÄRJEHALLEN ;)
men nu ska jag slapppppppppa. pussss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0