...

första dagen på 2010 började med en lååång sovmorgon. Vilket hela lovet har bestått av.
Råkat vända helt på dygnet nu, är uppe hela nätterna typ sen sover jag lpångt på dagen :)
Men idag drog vi till isen ochskulle åka lite skrillor. fys*tansj*vla skriskor!
Jag drog på dom, var ute max 2 minuter på isen, sen åkte dom av.
så satans ont i fötterna. aldrig mer skridskor i år säger jag bara.
Kankse om jg köper nättre skrillor. Men sen hem iaf och slappat.
Kollat lite filmer och deppat.. en deppig dag nu i eftermiddag. varför vet jag inte?
Men nu ska jag ha lite kul, drar upp till harrys för en chillkväll med vännerna.
Blir det vi är bra på, film och spel :)

pussssssssss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0