bra Lizette, bra!

lalala. Jag har då inga tekniska talanger om man säger så. Min tv har varit "sönder" i kanske snart ttre veckor.
Och det är faktiskt katastrof för mig för när jag ska sova så måste jag kolla på tv. Jag somnar alltid till tv.n, men nu när jag inte haft den så har jag kollat film på datorn ist. Men inte alltid jag fått låna vickes hårdisk där filmerna ligger. Så fått nöja mig med mamma mia typ 9-10 kvällar. Har the grudge 1&2 på datorn men dom vågar jag itne kolla när jag ska sova. Och framförallt inte själv. Så nu kan jag iaf mamma mia replikerna utantill, iaf första fjärdedelen innan jag somnar ;) Men till sak nu.... pappa sa att min tv borde funka.... men testat ett antal gånger. men idag efter tt jg gjort kanalsökning så skulle jag kolla så alla sladdar var i till boxern. BRA Lizette, antenn-sladden (om den heter de)
var utdragen!!!! Nu har jag vart utan tv hur länge som helst, pågrund av att sladden varit utdragen!
GOOOD!
och DÅLIGT att "slynan" är tillbaka i paradise! bläääääää.
:*

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0