borta bra men hemma bäst.

göteborg har vart toppen :)
kommer komma lite bilder och kanske skriva lite, men orkar itne just nu :)
Nu sitter jag i skolans bibliotek. Tilda och jag tog åtta bussen och nu tycker vi inte det är någon större idé att gå på lektionen då det inte är så länge kvar. Riktigt trött när jag vaknade idag, hade itne ens hört mitt alarm, utan mamma kom en timma senare och väckte mig/oss. Fått sova i vickes säng inatt. förbannade j*vla kattj*vlel!!!
Hade längta till min egna säng nu i götet, så när jag skulle upp och lägga mig igår hade katten skitit i min säng!!! jag skojar inte men det var det vidigaste jag varit med om nästan! två ställen i sängen! äckligt lös kattskit!
Så hoppas mamma fixat det till jag kommer hem :*
förövrigt, jag är skit trött!!!! jag vill heeeeeeeeeeeem

:*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0