blubbmåndag

känns som tisdag ju... blää! fem dagar till helgen.
jag tycker vi ska ha längre helg, typ fredag-söndag (Y)
menmen, foto idag på morgonen, blev att göra en bildanalys, och blev klar med den. gutt, slipper göra den i veckan nu. Sen hade vi matte. men jag, tilda och sofie var inte där, var hos SYO ett tag i böörjan men sen pallade vi inte. Matte suttar! Engelska, började med Canada arbetet. Nu är det chilliga datorkunskap. Me love and me hate. Gör ju absolut ingentingen, han tar knappt närvaro olilksom? man skulle inte behöva vara här iaf :)
Men nu bor jag på stället där gud glömde bussar så kommer inte hem än! bläää!
När jag kommer hem ska jag fortsätta sy tror jag ;) hehe blivit roligt nu! ;)

pusssssssss :*

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0