ÄGD!


hahah, ídag fyller klinthan 20 så inatt var vi busade med honom. Jag pontus, millan och manda satt uppe till klockan två och väntade på att vi skulle åka. Undertiden la vi in klinthans fina bil på blocket ;) Vid halv tre tiden var vi där och då var busen igång förfullt. Idag kan jag lova att hans trädgård är jätte fin! Ska åka upp till han efter skolan och ta lite kort ;) Så det komemr lite bilder här sen tror jag ;)    (busen är inte slut än, vi har fler på g !) haha men fick sms av klinth nyss iaf, och redan fyra som har ringt och frågat om bilen :D hahaha ÄGD!  sovit 2½ timamr inatt så jag är helt död och vill bara sova just nu. Fårse om jag orkar hela skoldagen ju. 
Puss kommer bilder sen :D 


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0