what you say

lite smått arg! skrev ett långt inlägg men försvann!  :(
aja, dagen suger. men fick tillbaka svenskaprovet och det var gott (y) wihoo. Sen samhällsprov och när jag läst igenom boken en gång så förväntar jag mig inte heller att det ska gå bra.  Vilket det inte gjort, chansade mest faktiskt ;) Men ikväll är det  match iaf, derby mot Borgholm. Hoppas vi vinner och hoppas jag gör en bra match denna gången och inte hoppar av... Men ny klubba så borde fubnka lite bättre nu hoppas jag ;) Håler tummarna på att mamma snart ringer och säger attt jag får en klipptid idag, måste klippa av mitt risiga hår! Men lär itne bli idag tror jag inte :( Ikväll efter matchen blir det aningen chill eller umgås med lite vänner. Blir nog en bra helg det här :)  Imrogon fyller anna 2 år :))))

byebye


en underbar dag


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0