weekend

igår dömde jag först småtjejernas match, inte det roligaste jag gjort i mitt liv precis. Sen efter de direkt var det samling med b-laget för att åka iväg och spela rugbymatch, nej förlåt, innebandy menar jag ju. skoja ;) Men det var typ rugbymatch från deras sida, helt galna :P dom hade en riktigt tjockis som back! hon var sjuk! blev iaf 4-4 som dom inte förtjänade, dom gjorde mål när det var 30 sek kvar. Men efter matchen åkte vi till Harrys och kollade melodifestivalen och spelade lite spel (y) trevlig kväll och vet inte alls när jag var hemma.
Nu idag ska a-laget iväg till Sandbäckshult och spela match, kommer bli tufft. Min sista a-lags match för den här säsongen. (Y) håller tummarna för vinst

byebye

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0