walking on water

jahaja :)  Kajsas och min grillning blev inte alls lyckad ska jag säga. Vi hittade en kanon plats som vi dukade upp vårt fika på. Försökte tända på engångsgrillen men lögnifasen att den ville funka. Vi försökte och försökte men sen gav vi upp. Blev att grilla våra korvar inne på stekpannan :( drack våran v-a-r-m-a oboy inne, det ska man dricka ut när det det är kallt ju :( Men sen stnnade kajsa här hela kvällen. drack nog tre fyra koppar te med honung :* hehe vi älskar de! Idag hade jag sjukt ont i magen när jag vaknade:( men drog iaf iväg för behöver poängen från aktivitetsdagarna ju! Chillade lite hos sofie innan vi drog in. Tränade lite på friskis sen käkade vi och drog hem. Nu är jag hemma och riktigt skönt att vaera hemma tidigt. Ikväll blir det att kolla innebandy(y)
btw, jag har inte huvudet med mig idag?!
byebye

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0