tisdag

idag på förmiddagen var det jobb, ganska lugnt men kom massa varor så jag hade att göra. Jag halkade ute i snön när tidningskillen kom och lämmnade tidiningen :s pinsamt.
Men när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och kollade tv. Somnade till slut och vaknade tio minuter innan träningen började. Blev  ingen vanlig träning, körde tunering på småmål. Gick ju sådär, trea av fyra lag ;) Nu ikväll har jag färgat håret, la bara i samma färg som sist så syns ju itne så mycket, bara inte lika matt :) Nu ska jag sooova :) försöka iaf.
pusss

PLUS, Karro fick en liten tjej nu ikväll :) Ungen hade gärna fått ligga kvar tills på onsdag, då hade jag vunnit tippningen ;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0