pictures

1. Vi hade nattbesök av Anders på vårt rum första natten, istället för att sova hade vi roligt. Vid kvart i tre ville vi ut så vi drog till donken. Inte en tanke på att det var en fredagkväll så vi gick bara rätt upp ur sängen och tog på oss lite enkla kläder och gick bort dit. Jesus alltså, det var fullt med ungdomar som hade vart på fest. Så frächa kännde vi oss (y) OCH en händelse inne på donken, jag tog TVÅ kort och vid det andra blev en blatte galen! "vad fan tar ni kort om, jag vill inte vara med på erat jävla fuckingkort" haha jag blev fan rädd och ner med kameran fort som tusan. Han började tjabba med anders, men han blatten blev ganska ägd. Han var inte ens med på kortet liksom och dessutom satt han med ryggen emot oss. Sen så skulle han vara "cool" och började kasta papper. Sen hotade dom med att kasta brickan också :P barnsliga. "akta så jag inte kastar brickan" (anders- men brickan står ju här?)   Och killarna på bilden plus en till lurade vi stenhårt att tilda och jag skulle vara bakgrunds dansare på melodifestvalen i bidrag 3, Dom skulle rösta ;) Dom gick på det stenhårt med.
2. redo för att ut och käka sen dra till arenan :)
1. middag
2. middag
1. Jaa :D Kitty i Andra Avenyn fann vi utanför i vimmlet :D (vet att du är avis Linnea)
2.Sen har vi ju bjudit lite på oss själva (skämt ut oss) varje år, så nu ute i vimmlet ställde vi upp på att sjunga Singstar "du ger mig bra vibrationer" (y)
1. Malmö Arenan börjar fyllas på ;)
2. Laddade för en rolig kväll
1. Arenan är tänd med massa stavar under Anna's låt, riktigt fint var de :)
2. människor
1. Anna och Peter gick vidare till final, helt rätt ;) Men Neo skulle med gott vidare!
2. Jag och Tilda med nya glajjar
1. Jag och tilda tryckte snygga tröjor ;)
2. Kajsa,Liz,Tilda
Haft det riktigt roligt den här helgen. I Fredags shoppade vi och jag har en del nytt med mig hem :) På kvällen hade vi roligt och det blev väldigt sent. Somnade inte förens vid halv fem eller ngt :) I går var det shopping igen, hittade lite då med, blev ingen heldag på stan för vi var ju tvugna att äta och åka ut till arenan i tid. Helt galet hur mycket folk det finns! :) När melodifestivalen var slut tog vi oss till hotellet igen sen kom Anders och hans kompis Tomas dit, han bjöd på provsmakning av sushi som han gjort själv. Han var suschikock, måste säga att jag hade smakat det en gång innan och då var det inte gott! men smakade faktiskt inte så illa :) Sen drog vi iaf ut och kollade lite, gick in på någon pub men där blev det inte så långvarit. Kajsa, jag och Tilda somnade framåt två sen idag var det upp och packa och stan en liten runda. Superduper helg helt enkelt ;)

Kommentarer♥
Postat av: linnea

avis? haha jag är så jävla avis :D

2010-02-28 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0