love and trust ♥

får börja med att jag skojade självklart i förra inlägget. Blev bara topparna..
Idag blev det sovmorgon och begravning :( Det är nog först idag när vi var i kyrkan som jag fattade att hon är död :( Vår älskade lilla Gittan satt och tänkte på att jag verkligen aldrig mer kommer att få se henne i livet igen, inte höra hennes röst. Inte heller sitta brevid henne och hon håller om oss. :( Vet inte om jag fattar det nu efter egentligen  men i kyrkan förstod man det verkligen. Många som satt och grät så hon har verkligen haft en stor plats hos alla 
Mycket fin begravning verkligen. Jag älskar dig Gittan!

Kommentarer♥
Postat av: millan

<3

2010-02-11 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0