life is not fair

igår var det match och det blev en tuff match men förlorade med 3-2. surt. Efter matchen drog mamma, pappa, vicke, jag och jonis till farmor och farfar och åt lite kroppkakor och lite alla hjärtansdag fika :) Jag var helt slut efter matchen så somnade på deras soffa ;) Men sen väl hemma började jag sticka  (tantigt), fick en tosse klar, håller på med ett par till lilla bebisen, dock blev den nog lite för liten :P så får börja på nya... Igårkväll blev det annars bara tv,n. Köping Tobbe alltså :) han äger.  Nu är det måndag igen och bara en vecka kvar sen har vi lov. Ska bli skönt att vara lite ledig från skolan,för nu är jag skoltrött igen.

Pusspusss

livet är orättvist, tänker på er <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0