i can run away and hide for you

tog en pytteliten sovmorgon idag. Och tur var väl de. Hade inegn datorkunskap på morgonen. Jävla gubbe som inte kan meddela det innan. Stackare som var där direkt på morgonen och fick vänta två timmar tills nästa lektion (y) själv väntade jag bar en timma, hihihi. matteprovet sööööööööööög! sen efter engelska och shit så var jag mmmm i sjunde himmelen :* idrotten var det dans, dansade de som vi dansade i mellanstadiet, sjukt roligt :P sen sugig rörligbild men fick gå tidigare för vi blev klara(y) Om en timma ska jag klippa mig, tycker inte om det speciellt mkt! funderar på att raka av håret på ena sidan tror jag (y) som på bilden fast ska ha långt hår kvar ju...
let's see, ^^

Kommentarer♥
Postat av: sofie a

i himlen lizzan.. hahaha gullgit :DDDD

2010-02-10 @ 17:08:50
Postat av: lizetteeee

kanske inte riktigt ju, men du vet hur jag menar ;)

2010-02-10 @ 17:37:09
Postat av: Anonym

ja de vet jag:) "biffen..

2010-02-10 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0