helg

inte orkat blogga i helgen!

Fredag: var det match, derby mot Borgholm, vinst med 6-3 och jag gjorde mitt snyggaste mål den här säsongen ;) riktigt nice. I Fredags kom släkten från falkenbergöver, så blev att mysa med ungarna där på kvällen.

Lördag:  Annas födelsedag 2 år och hon vaknade med vattenkoppor, ajaj. Men Blev iaf kalas hos farmor ocg farfar för henne. På kvällen blev det mysa med små tjejerna igen sen vid tio tiden drog vi till Ullevi och badade jacuzzie, mycket gott :)

Söndag: Farbror, och Anette och tjejerna åkte över till västkusten. Jag chillade typ hela degen på mitt rum med tv. Slappdag. På kvällen kom Morfar och Pia, Idag fyller morfar 60 år så vi firade han lite igår. Sen drog jag bort till Kajsa så kollade vi en go rulle och chillade och fikade ;) 

Måndag:  skolan igen och det suger. Men ganska chill dag,slutar vid två och i eftermiddag ska jag och Kajsa ut och grilla :D

 Grattis Morfar på 60-års dagen <3

byebey


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

några bilder sen helgen???? nyfiken ju ;)

2010-02-08 @ 22:20:49
Postat av: lizz

kommer kanske när jag orka lägga över dom :)

2010-02-09 @ 13:05:44
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0