hang on

hihi känner mig småfull? nej skojar bara. men vicke jag tilli och tilda spelade ett spel som vicke fick i lördags av några. Förfestspelet heter de. men vi körde med vatten idag. Riktigt kul var det men inte alls gott med vatten vill jag lova. Jag är full... eller min mage är full iaf. Nu inväntar jag PH. OCH jag var uppe på taket förut, och det är snö och halt på huset? :S men strömmen gick och sen droppade det massa vatten från ett eluttag, så det hade rykt in massa snö under taket som nu hade smält? så blev en liten avttenläcka? fick klättra med pappa upp på taket så kröp han under och jag satt utanför och fick krama ut trasan som var full med vatten :S bläää
btw, Svante äger :*
byebye

Kommentarer♥
Postat av: linnea

åhhhhhhhhhhh, nu tkr jag om dig igen :*

2010-02-01 @ 22:28:22
Postat av: liz

du får ju skriva det på din med då :O

2010-02-02 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0