date

hej jag har blivit dålig på det här!
Men nu är det ju då äntligen lov och det har börjat mycket bra tycker jag :) I lördags åkte jag och Kajsa ner till Karlshamn och kollade när herrarna tog hem seriesegern ;) Kajsa och jag ensamma i en buss med tjugo herrar. vi gillar att! Men var riktigt gutt att se matchen faktiskt, spännande och roligt. Jag var fotograf under matchen så har massa härliga bilder, kajsa och jag fick följa med in i omklädningsrummet och fick ta kort med skumpa och duscha;) niceeeeeee. Efter matchen drog vi till Ödell och gjorde oss iordning och hade lite förfest med bara tjejer, sen drog vi hem till Wille och Linnea där herrlaget var, förfestade lite med dom också sen bar det av till Sandra ;) huu, hade ren jävla tur att vi kom in. Men vi hade iaf kul där inne, blir vad man gör det till:) men det bästa var nog ändå Harald, han bleb uppkallad på den lilla scenen och fick ta på sig en röd paljettklänning sen tog dom upp en typ 30-40 åring som skulle stå med händerna rakt upp i liften och vara haralds strippstång. haha herregud, han gick in för det med ;) Och jag blev förälskad! PETER <3 hihi gittaristen och sångaren, (på inlägget under står han till vänster om mig) har hans aoutograf på armen nu ;) En flörtig en! hih :*. Men kul kväll var det iaf :D
Igår var millan och manda här och det var chill ;)
Harald, (y)
pussss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0