chillidill

jahaja, igårkväll  åkte jag, millan, manda, pontus gustav och jesper in till stan och kollade bio, snabba cash. Jag tycker faktiskt inte att den var så bra,  trodde den skulle vara bättre :) Men efter så drog vi tillbaka till vår vita ö och badade jacuzzie, så himmla sköööönt :D badade och rullade i snön. Jag skulle springa ett varv runt huset men när jag typ var framme vid badet igen så trampade jag på en jävla blommpinne:(  så fått sår under foten, ajaj. Men kom hem runt två inatt och då somnade jag gott :) Upp och jobba idag, jobbade bara halv dag sen bytte jag och millan. Somnade när jag kom hem och sov i typ 3½ timma. de ät gott. Upp och träna sen (y)
hoppas jag somnar nu. natti.
byebye

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0