Sony ericsson vs Iphone4

matchen igår? finns inte så mkt mer att säga än att det blev iaf 1 poäng men vi var klart bättre än dom. tråkigt!
Var iaf på julshopping idag med la familjen, jag är typ klar men mamma och pappa har typ inte börjat, bra av dom... Går iaf itne att gå på stan med mamma, får panik. Pappa, jag och Jonis åkte hem så fick hon stanna kvar med vicke. 
Men jag valde iaf bort en Iphone4 idag, kunde fått de i julklapp men trivs så bra med min Sony så valde att behålla den. lite dum kanske? ;) men dom e så stora och klumpiga! sen spricker ju skärmarna på typ alla. Nu ska jag kolla film och slumra lite kanske. Första helgen på.. jag vet inte ens när jag hade en helt ledig helg senast skönt är det iaf och det tycker jag att jag är värd som jobbar varje helg annars! :)
Hejssvejs!


Kommentarer♥
Postat av: jill

hej :D dygning snart eller ? :DD

2010-12-19 @ 10:44:47
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0