snuva

tisdag och jag mår piss!
för det första blev dte ingen sovmorgon för vi skulle ha HLR, hade behövts sovmorgon!
Sen höll vi på med de till 11 eller något. Är ap förkyld och trött som drog in till stan för att se ta halv ett bussen hem. Hittade yttligare en julklapp till min kära syster. Och när jag kom hem så ligger det en lapp på bordet att mitt paket har kommit till posten. Så hämta yttligare en julklapp imorogn :) Dock såg mamma vad de stod på lappen så hon anade att det har något med foto att göra... fail.
Skulle iaf plugga men jag somnade... ajajaj, kommer faila på provet imorogn känner jag. Men får försöka plugga lite till nu innan jag lägger mig.
hoppas "alla" haft en bra dag! :)
hehe juste, inte första gången ölandsbladet gör fel.. idag igen. Står om tilda men så är det en bild på mig. Vi är ju syskon och delar på de mesta ;)

Kommentarer♥
Postat av: Frida

sötare än socker båda två :*

2010-12-07 @ 22:32:38
URL: http://fraderajh.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0