jullov!

äääääntligen jullov! som vi har väntat :) Kom lite sent kan jag tycka men bättre sent än aldrig va?
När jag kom hem var jag ute och "vattnade" hockeybanan som pappa håller på med. Ute på vår fotbollsplan håller han nu på att göra en hockeybana, kul ju :D fiffig min pappa är!
Sen satte jag igång med bakning, gjorde kladdkaka tills imorgon, jonis favorit. Och klart han ska få bestämma vad han vill bjuda på på sin födelsedag! :) Hela 8 år imorgon. kommer ihåg dagen han föddes som om det vore igår! :) åhh vad glada vi var!
Nu ikväll ska jag väl fixa och dona lite inför kalaset, hjälpa mi madre lite.
Sen får vi se vad lovet har att erbjuda :) jobb, kompisar och ha massa skoj!
Sen en annan sak, hatar när kompisar faller för grupptryck. bara för man "ogillar" någon så kan inte någon annan höra av sig eller snacka? moget ju! tss, lågstadienivå typ.

pusss :*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0