8 augusti

En ledig dag och nu blir det fler sådana. Börjar minska med arbetstimmar nu när sommaren börjar lida mot sitt slut. Känns både lite skönt och tråkigt. Till en början kommer man nog känna sig lite rastlös kan jag tänka mig :) menmen, kan vara skönt att inte göra någonting ibland också. Som idag, legat på soffan och kollat OC hela dagen. Det är så bra!!! Vart en toppendag för att kolla de idag, dåligt väder plus att jag blivit förkyld och haft en gnutta feber idag. Men fri från feber och börjar piggna till.
Imorgon är det jobb som gäller, 10-17.
nattinatti

+att jag vill åka till USA nu!!!


innebandy imorgon, wiee :D


Kommentarer♥
Postat av: jill

vi drar till USA tillsammas lizette. jag vill också dit :DDD

2010-08-08 @ 22:04:52
URL: http://jillthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0