19 augusti

sovmorgon idag med.. älskar det!
Igår var jag hos Stefan och Carro  en runda, gjorde inte så speciellt mkt, Carro och jag tog en sväng till köpstan och kollade lite. En tröja och lite sminkborstar fick jag med mig hem, alltid behövligt :)
Idag så masade jag mig inte upp fören vid tolv tiden, då la jag mig på soffan och kollade lite på tv. Sen kom steffe och carro för han skulle börja måla här hemma. Ikväll har vi vart hos Millan och Manda och stojat lite. Imorgon bär det av till Emmaboda... Kvällen kommer vi att spendera på en å... Ska på "utflykt" med familjen och Eriksson's. Ska paddla och övernatta i militärtält.? Men det ska nog bli roligt ;)
Nu är klockan kvart i fyra och jag ska försöka sova...
(borde förstå att man inte ska sova på eftermiddagen!)
nattti
i helgen kommer Anna och Frida, så då blir det barnpassning ;)funny
är lite sugen på det mörka håret igen :))

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0