17 augusti

ett tag sen jag skrev ngt nu, men grejen är den att jag har inget roligt att skriva om som vanligt :)
Men i helgen har det vart lite festligheter iaf.. Rasse hade utflyttningsfest och det var en trevlig och rolig kväll. Efter det blev det efterfest, men sofie och jag var väl hemma runt tre halv fyra eller ngt. Kul det med :) Min söndag bestod av att sova.. sova och sova, lite trött sådär bara :)
Idag har jag jobbat och nu ikväll kom Stefan och Carro på besök, hemma från Norge nu ett tag, längesen jag träffade dom nu :)
Imorgon, eller rättare sagt om några timmar bara ska jag och Kajsa upp till Dröstorp och ta bilder på soluppgången. Så nu är det dags att lägga sig till kojs i fyra timmar och lägga kameran på laddning.
Puss och godnatt :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0