week-end

Då var snart den här helgen över också.. Det är läskigt så fort veckorna och dagarna springer iväg nu. Snart har vi liksom sommarlov! :) Jag har inget emot det men när vi väl har sommarlov får tiden gå huuuur sakta som heeeeelst..... Igår kväll kom Jill hit en runda och vi skulle kolla OC. Det skulle inte bli så sent för hon skulle jobba nu idag. Men ganska sent blev det, jag drog fram madrass och så till Jill så hon kunde sova här, hon somnade vid halv två eller något ca :) Jag kollade på klockan när den var 6:06 och då bestämde jag mig för att sova för då var endå ett avsnitt slut. Men alltså det går inte att sluta kolla! Jag blir helt besatt! Jill åkte på förmidagen och jag gick ut och satte mig i solen en stund, men dte är ju så fruktansvärt drygggt. Gick in igen och hjälpte mamma med maten. Nu e de bara jag och pappa hemma och han sitter och sover ute på altanen typ. Ska ut och dricka en kopp kaffe med han nu ;) See you

 
en trött pappa

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0