We didn't start the fire

Upp tidigt idag för att åka in och göra idrottsprovet.. Sa ju att jag skulle plugga igår men jag hittade aldrig mitt feta häfte så blev inget plugg. På morgonen idag hittade jag det undanställt av mig själv, så hann läsa lite på bussen (y) Men gick ändån ganska bra faktiskt, tro det eller ej :) Men skönt att ha det gjort. Nu återstår bara två prov den här veckan.  Men inget man pluggar ihjäl sig till så det är skönt. Förhoppningsvis så kommer vi ju att ha vårt datorprov imorgon (det vi skulle haft för några månader sen och förra veckan) så på fredag är det matteprov (y) Nästa vecka har jag även omprov i förra matteprovet (y) känns inget vidare bra. Ha en bra dag allesammans.


Linnea, Tilda & Sofie

Kommentarer♥
Postat av: linnea

hahahahhah för jävla snygga asså

2010-04-20 @ 09:34:56
Postat av: lizz

tycker ni e ganska fula ju

2010-04-20 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0