Måndag efter semestern...

vilken dag... Hade inte vart fel med en vecka ledigt till eller en vecka till på Gran Canaria :) Dagen började med Foto, och då var det brandlarmsövning, fyfasen vad kalllt!!!!!! Sen matte och lunch, efter lunchen drog jag och Svante till Stagg och träffade lite folk :) Tog bussen över till ön och åkte med mamma hem, fick sällskap på bussen av Gotteman :) Helt slut när jag kom hem så la mig i sängen och kollade tv och tillslut somnade jag :) Nu ikväll blev det ett E-line pass på Malkars, hehe lagom trött efter. Nu är det Hollywoodfruar med Vicke och Tilli, heh Maria e coool :) PLUS Vicke klarade teoriprovet på körkörtet idag, hehe snart har jag egen chaufför ;)


Pussss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0