make sure you do it wise

jaha det var den här helgen de :)
Måste börja med att det var en mycket trevlig kväll i fredags! Kul att träffa (nästan) alla igen. Många skratt och roliga stunder. Lördag var det bara att ställa klockan och upp och jobba. Milllan och jag fick dagen att gå ganska snabbt. Väl hemma var jag typ död, somnade i sängen runt sex tiden och vaknade halv nio. Det var den lördagskvällen de... Skulle lekt med mina vänner Emilia och Amanda egentligen men blev ju inget med de. Söndag, åter igen ställa klockan för att upp och jobba. En mycket lååååååååång söndag om jag får säga det själv. Men mycket folk iaf så typ död idag med, men efter jobbet drog mamma, pappa, Vicke, Tilli och jag in till stan en runda och åkte lite. Vicke har uppkörning snart ju så han skulle bara öva på att köra lite inne i stan. hehe jag fick också köra lite ju, men bara här hemma i gatan ;) Gick ju perfekt! Riktigt roligt att köra ju ;) Skulle blivit en pluggkväll ikväll men Tilda sa att man var tvungen att anmäla sig till att göra det provet på resurs så det var ju skönt att jag inte visste de :) Dock kommer jag få göra det längre fram :( sug.
Men hoppas "alla" haft en härlig helg. (min har varit slapp men ganska go iaf)

Pussss


ganska så sugen på innebandy-galan som äger rum på fredag :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0