jag vet du kände likadant

Måste börja med att min kära bror tog körkort idag! Stort grattis! Och låter inte som om han har något emot att köra på mig och Tilda, och det är nice :D
Och för det andra, Idag  jag noterar det igen idag, la jag in bilderna från Spanien på mitt usb, bättre sent än aldrig iaf ;) Satt och kollade igenom alla bilder och längtar tillbaka något enormt! När jag hade kollat klart så började jag kika in lite på nästa års resa :) vi SKA iväg igen.
För det tredje så har alla ettor på Kagg idrottsprov imorgon, ärligt talat så har jag inte ens öppnat mitt häfte än eller gjort någon av instuderingsgrågorna. Bra Lizette!
Förhoppningsvis gör jag det om en liten stund... Haft fullt upp med en annan sak hela dagen, pyssel och prassel.. Det suger att vi blir av med vår sovmorgon imorgon bara för de provet...
Have a nice evening!



Kommentarer♥
Postat av: Millis

Hela havet för dig själv där ju :) ser mycket härligt ut lizzan ;D ser även fram emot fler bilder snart :P

2010-04-19 @ 20:47:46
Postat av: lizzzis

Det avr mycket härligt millan och jag lär åka tillbaka! Får se ifall det kommer lite bilder, tar så himla lång tid ju ;)

2010-04-20 @ 09:20:07
Postat av: Mandis

Härlig bild och härlig tjej :D ja mer bilder vill vi se här eller på FB :P annars kan jag ju komma hem till dig och kika på dem :P

2010-04-20 @ 20:16:46
URL: http://amandaelsiejulia.blogg.se/
Postat av: lizetttan

du får komma hem hir för tar nog någon vecka till. Ska ha en återträff och kolla igenom alla innan jag lägger upp dom ;) Ska ju vara roligt att kolla på dom ;) Du är så välkommen!

2010-04-20 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0